کد خبر: 1235114
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰

فرمانده کل انتظامی کشور با تأکید بر استفاده از پهپاد در اجرای مأموریت‌های پلیس گفت استفاده از پهپاد باعث افزایش اقتدار می‌شود. 
 سردار احمدرضا رادان در همایش سراسری معاونت عملیات فراجا با تأکید بر حساسیت و اهمیت ویژه معاونت عملیات با توجه به گستره وسیع حوزه مأموریتی آن گفت: معاونت عملیات در انتظامی کشور متفاوت با سایر نیرو‌های مسلح است، چراکه انتظامی در حوزه امنیت عمومی مسئولیت دارد و از ارکان امنیت داخلی است و اثرگذار در امنیت ملی به شمار می‌آید. وی از معاونت عملیات به عنوان موتورمحرکه پلیس‌های تخصصی یاد کرد و گفت: معاونت عملیات، پیشران برای به حرکت در آوردن بخشی از حوزه پشتیبانی هم محسوب می‌شود که همه این موارد حاکی از نقش بسزایی است که این معاونت برعهده دارد. وی خاطرنشان کرد: معاونت عملیات نقش بی‌بدیلی در اجرایی شدن تدابیر و خط‌مشی انتظامی کشور ایفا می‌کند، همانطور که اشاره شد، این موضوع حکایت از پیشران بودن این معاونت دارد. 
فرمانده کل انتظامی کشور یادآور شد: اگر بخواهیم نمره‌ای به معاونت عملیات بدهیم، قطعاً عالی است، اما به‌طور حتم نباید به این میزان بسنده کرد و آن را کافی دانست، چراکه همیشه ماحصل کار انتظامی برگرفته از معاونت عملیات است. 
سردار رادان تصریح کرد: تجمیع کار پلیس‌های تخصصی با فرهنگ‌های گوناگون برعهده معاونت عملیات است و باید آن را در اجرای یک عملیات منسجم احصا کنند. فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: معاونت عملیات فراجا با پیگیری و کنترل لحظه به لحظه و همچنین در صورت نیاز دستور حین اجرای مأموریت‌ها در واقع باعث هماهنگی و همپوشانی بین پلیس‌های تخصصی می‌شود. وی با تأکید بر استفاده بهینه از پهپاد در اجرای مأموریت‌های پلیس افزود: بهره‌گیری از پهپاد در اجرای مأموریت‌ها، پلیس را در عملیات‌های مختلف در جهت حرکت به سوی پیش‌دستانه بودن، تسلط و اشراف اطلاعاتی و پیشگیری از تلفات یاری می‌دهد و باعث افزایش اقتدار می‌شود. وی بر استمرار طرح ذوالفقار تأکید کرد و گفت: معاونت عملیات باید درصدد راه‌اندازی اردوگاهی مجهز و به‌روز متناسب با مأموریت‌های مختلف پلیسی باشد که در آن عملیات‌های متنوع با نظارت و هماهنگی این معاونت پس از آموزش مشترک انجام شود.

برچسب ها: پلیس ، پهباد ، سردار رادان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار